zeynnn5441 ben icmedim çünkü kan degerlerimde demir yükü çok çok fazlaydı 500 lerde çıkmıştı kaynatam kovid olduğunda onda da aynı şekilde demir değerleri acayip bir şekilde yükselmişti herkeste mi aynıdır bilemem kan verin bı bence ama bizde bu şekilde olmuştu nasıl bir virüs ise insanı demir yığını haline getiriyor valla