Kızlaaar merhabaa 38+5iz bugünn uygulamaya göre son 8 geri sayım başladııı😍😍
Ne durumdasinız hazırlıklar ne durumda?
Hastane cantamız pusetimiz hazir evimiz temiz beşiği kurduk nemli bir bezle tozunu alıcam nevresimlerini takacağım 🥰
Annelerimiz 2 gün sonra burdalar onlar gelmeden kızım gelecek diye telaş ettim ama şuanlik tık yok 😂
Nst de sancım çıkmıyor bebeğim baş aşağı ama kanala girmemiş babaanne ve anneannesini bekler hatta birazda bekletir gibi geliyor 🤭🤭