Sevimlianne_adayi bende uzun süre cocuk sahibi olmak istedim ama olmadı doktora gittim aşılama ile çok rahat anne olursun dedi. Aşılama yaptırmak için doktora gittim tüp bebek dedi direk. Aşılama olmaz mı dedim aşılama da genel olarak tutma şansı %15 oluyor dedi. Doktorum da en iyi doktorlardan ona güvendim ve tüp bebek yaptırdım çok şükür