Aleyyo-09 Saat 10:30 da randevum var 3 hafta oldu oğlumu çok özledim aşırı heyecanlıyım 8 de uyandım heyacandan saat geçti sandım sıçrayarak uyandım sizde de heyecan oluyor mu kontrol günleri 😍😍 19+2 sen selamlar teyzeleriiii 😍😍
sansli_anne Aleyyo-09 ah olmaz mı hiç 11 de randevu var erkenden kalktım geç olmasın diye bu arada 24+1 haftalık olduk bizde 🌸😇
Zeytin20 Aleyyo-09 28 haftalığız. Öğleden sonra 16:00 da randevum. Başka şehirde doktorum 1.5 saat yol sürüyor geçmek bilmiyor 😍 3 hafta önce görmüştük bizde 🥰 sabah aile hekiminde izlemim vardı kalp atışını dinledim 🥂
sessizizleyici Aleyyo-09 bizde kontrolden geldik şimdi herşey yolunda çok şükür ikili testte kız demişti bugün doktorumuzda kız dedi sağlıkla gelsinler inşAllhh💕
Ranaaa58 Aleyyo-09 göründü çok şükür🥰 etrafında kanama gördü sadece. Progestan kullanacağım. Çok sağolun güzel dilekleriniz için ♥️
Seyma77 Bizimde bugün randevumuz var 34 haftalık olduk bizde prensesimle umarım bu sefer yüzünü gösterir hep saklıyor kendini 🌸
Ranaaa58 Deletedmom_9 evet gördüm 🥰 5+2 diye hesaplıyordum. 5+4 haftalıkmış.. Kese etrafında bira kanama gördüö progestan ilaç kullanmamı istedi. Hayırlı haberle sizde gelirsiniz inşallah 🙏
Deletedmom_9 Ranaaa58 ayy darısı bana inşallah ben de görebilirim. Kalp atışı için ne zaman cagırdı yolk kese gözüktü mü. Bol bol dinlen cok ayağa kalkma
Ranaaa58 Deletedmom_9 inşallah sizde görürsünüz 🥰♥️ yolk kese ile ilgili bişey demedi. Demesi gerekiyor muydu. Ay şidmi takılırım.. 10 gün sonraya çağırdı kalp atışı için.. İlk gebeliğim kimyasal olduğu için dinlenmem çok gerekiyor.. Çok teşekkür ederim ♥️
Deletedmom_9 Ranaaa58 yok yok ben de heyecanlı olduğum için soruyorum cok bilgim yok aslında takılma😂