Ceren_akbay Dün gece bel ağrısı sebebiyle hastaneye gittim 11+6 haftalık gebelik kanama yok Lökasit Esteraz ve protein sonuçları biraz yüksek çıkmış sebebi ne olabilir yaşayan var mı bel ağrısını
Rumiladi Ceren_akbay idrar yolları enfeksiyonu evet antibiyotik içmezsen daha çok artıyor ağrılar sancılar dönüşüyor doktorun antibiyotik vermedi mi
Ceren_akbay Rumiladi dün gece nöbetçi doktor vardı kendi doktoruma yönlendirdi oda salı günü zaten ikili taramam var o zaman gel dedi
Lk34_ Ceren_akbay bel agrin başlayacak ama yavaş yavaş haftaluj olarak sağlık ocağında takip et kan ve idrar testlerini