Bende travel sistem bebek arabası araştırıyordum. Ama fikrimiz sorulmadan baston bebek arabası almış eşimin ailesi. Sonradan araştırdım travel sistemin biraz büyük olduğunu, araba bagajına koyarken ya da otobüs kullanıyorsanız otobüse binerken çok zor oluyormuş. Zaten bebek belli bir süreye gelince de travel arabaya sığmıyormuş ister istemez bastona geçiliyormuş, yani ben bu şekilde araştırdım ve sonuçlar böyle. Bizde küçük ekstra bir puset alıp bebek 4 5 aylık olana kadar idare etmeyi düşünüyoruz zaten her yere arabayla gidip geliyoruz ve bebeğimiz kış bebeği olacak. Eğer durumunuz çok fazla yoksa şuan için çokta takılmayın bazı şeylere. Elbette hepimiz bebeğimiz için en güzelini istiyoruz ama bazen olmuyor. Olmayınca da zorlayıp mutsuz olmaya gerek yok diye düşünüyorum.🌸