Edaeymen Kızlar 36+2 haftadayım neden bilmiyorum ama aşırı derecede elim ve parmaklarım ağrıyo acaba bilgisi olan var mı gebelikle mi alakalı birşey parmaklarımı bükemiyorum neredeyse
Semanurozgan Edaeymen bende aynı dertten muzdaripim geçmiyor hicbirsekilde az kaldı dayanmaktan başka çare yok doktora dedim magnezyum yazmadı az kalmış sabret dedi 35+3
bayatkahve Edaeymen karpal tünel sendromu gibi gözüküyor. Ben de bayağıdır var. Parmaklarımı özellikle sabah kalktığımda bükemiyorum. Ödemden dolayı sinirlerde baskı olduğu için ortaya çıkıyor. Youtube da bazı hareketler var fizyoterapistlerin gösterdiği onları yapınca biraz rahatlıyorum.
Hafizenurcskn Aynı haftalarda benimde oldu doktor ödeme bağlı karpal tünel sendromu dedi ortepediye gittim . Sağ elimin 3 parmağı devamlı uyuşuk atel ve krem verdi doğumdan sonra geçer dedi bı araştırın belki sizde de aynısı vardır