furkaninannesii canım 25 haftalik hamileyim , hamileliğimin 8. Haftasindan beri bu bel ağrısıyla savaşıyorum ilk zamanlar tabi sirt ustu yatinca rahtaltiyordu suandada o sekilde fakat sola dogru yatmamiz gerekiyor kan akışından dolayi 2 gun önce bende şiddetli bel ağrısı çektim doğurucam sandim sagolsun esim bana belimin arkasina krlanetelri koydu bacağımın arasına bu şekilde aşırı rahatladım bnece senee denemelisin canim inşallah faydasi olur birazda sirt ustu uzanmayi dene