Kkync inşallah canım üzülme napalım bunlar da nazar boncuğu meleklerimizin
inşallah sağ Salim kucağımıza alırız
😍🙏 Bu durum genetik benim de annemin çok aşırı çatlağı var 😣 ben yine de sürüyorum çoğalmasın diye sadece karnımın altında var yanlarında yok üst tarafında da olmadı ☺️ bir spor hocası arkadaş geçenlerde ne kullandıysam çatladım dedi o kadar pahalı kremler almış çok kötü çatladım dedi doktoru vazelin sürseydin bu kadar olmazdı demiş bende şimdi vazelin kullanmaya başladım içinde petrol var diyorlar ama hepsinde var lierac serum da aldım hiç farketmedi bio oil kullandım iki kutu içeriğine teker teker bakmıştım onda da var ve çoğu kanserojen madde içeriyordu vazelin onlara göre daha doğal bide bir akrabam sür demişti ben sürmedim ilk hamileliğinde vazelin kullanmış hiç çatlamadım demişti ikincide kullanmamış çatlamış