Hulyarh boş gebelik yaşayan biri olarak söyleyeyim, normal gebelik belirtileriyle hiç bir farkı yok bunu sadece doktorun ayırt edebilir ultrason ile. Benim lekelenme vs olmadı 9 hafta bekledim kürtaj oldum sonunda. Boş gebelik değildir inşallah hakkında hayırlısı olsun ama öyleyse bile üzülme en azından gebe kalabildiğini görüyorsun, sonrasında olacaktır yine🌼