Merveilgaz bende 1 haftadan fazla aynı durumu yaşıyorum ateşim 1 gün çıktı sadece ama öksürük sabah kadar uyutmuyordu kasıklarım ve sırtım ağrıyor artık boğazlar ve burun iltahap dolu malesef sadece burun spreyi verdi kbb, doktorumda öksürüğün sorun olmayacağını söylemişti banada. Şimdi nasılsınız?