gulcecece Arkadaşlar bi saat önce kadar suyum geldi sanırım yatağım ıslanmış akıntı gibi yoğunlukta sıvı geliyor içinde pembelik de var ama sancım yok hiç ne yapmalıyım
busracemre2710 gulcecece canim benimde kızıma hamile iken ben suyum gelmişti yarım çay bardağı kadar tabi ben farketmemistim ama gün içinde kontrole gidince doğuma aldılar beni,sen her ihtimale karşı git doktora bir görün bu arada kaç haftaliksin
aleladebirmom gulcecece sancıyı bekleme direkt hastaneye koş. Hayırla al kucağına inşallah. ❣️ Kaç haftalıksın?
ArelinAnnesi01 gulcecece su geldikten sonra beklemenin bi anlamı yok çocuğun sıvısı zTen direk hastaneye gidin lütfen
muallimehanimmom5 gulcecece aynısını yaşadım bende Gece kalktım ıslaklık pembe akıntı gelmiş kalkınca bardaktan boşalır gibi suyum akmaya başladı Hemen hastaneye gittik Çatak muayenesinde 0 açıklık ve pozisyonunu almadığı için mecbur sezaryene alındım Hemen hastaneye gidin açıklık varsa suni sancı verirler