Sevcan_altunkaya Bugun 38 haftaya girdim ağrılarım var diye 2 gündür hastanedeyim çatı kontrolü yaparken hemşire nişanımın geldiğini söyledi sizce doğum baslamis midir
Prenstalha Nişanı gelip hemen yapan da var 1 hafta sonra yapan da var canım benim de geldi ama arkasından suyum da gelince 8 saat içinde doğum yaptım eğer açılma varsa ve suyun gelirse hayırlısı ile yaparsın
Papaatyaam_38 Ne nişan var ne gelen giden Çatı muayenesi de oldum :)) muayene de uyarıyorlar diyorlar 🤣 hiç alakası yok 🙈 bende 38 oldum ne zaman doğurcam
Enesinannesiyim defnelobe yumuşak jel şeklinde oluyor benim bildiğim benimde ilk gebeliğim bilmiyorum henüz yani araştırdığım kadarıyla öyle