Yaptırdım canım. Aynı dişi 2 kere yaptırdım hemde. İlkini 22 haftalıkken diğerini de 29/30 haftalıkken yaptırdım. İlki normla dolguydu ikinci de kanal tedavisiydi. İlkini salak kadın apseli dişi yaptığı için o sebeple ikinciyi tekrar yaptırmak zorunda kaldım. Artı bir hafta da antibiyotik kullandım. Çok şükür hiçbir şey olmadı bebeğime şimdi 9 aylık hatta 😊