Buketiniz29 Kızlar artık uykusuzluk beni maf etmiş durumda hiç bir şekilde yatamıyorum sağ sola yatmaktan artık kollarım ağrıyor omuzlarim ağrıyor uykuya dalamiyorum çok uykusuzluk çekiyorum böyle olan varmı?
esratpl Buketiniz29 been🥲 35+1 4 gibi zar zor uyumuştum yarım saat sonra uyandım🤦🏻♀️ bir de karnım sertleşip duruyor kasılma böyle bir şey mi onu da bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Caglaluna Buketiniz29 34+4 . Çok ağrılarım oluyor solumdan sağıma dönemiyorum. O yüzden hep sola yatıyorum. Solum uyuşunca ayağa kalkıyorum. Oturur pozisyonda uyuyorum. Karnım benim de sertleşiyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🍀
Nur_beyza00 Buketiniz29 Malesef canim hepimizde o var 36+3 benimde ama en cok uykusuzluk zorluyor miniklerimize canimiz feda onlar icin dayaniyoruz 🥰😊 Sağlıkla kavusmak dilegiyle inşallah
Gul-42 Buketiniz29 valla bn yumusak yastıgı karnıma koyup yuzustu duruordum dızlerımın ustunde cnm dogum yapınca bır rahatlık gelıo sonrada bebiişler uyutmuo yanı yatarkende ayagına yuksek bsy koy bnı rahatlatırdı o
Buketiniz29 esratpl inan şuan agliyorum uykusuzluktan çok kötüyüm hiç birsekilde yatamiyorum ateşte basıyor bebeğim.iyi olsun başka.bisey istemiyorum ama bende çok yoruldum :((
EzgiYlmz 33+2 den selam 🙈Geceleri asla uyuyamıyorum bütün gün temizlik yaptım. Yorulursam belki uyurum diye ama nafile, 4 5 saat yatakta döndüm durdum. Neyse ki sabahları az da olsa uyuyabiliyorum. Ama oda uyanık gibi tam dalamiyorum
annembabam Buketiniz29 öyle evet hep söylediğiniz gibi. Ama bitecek nasipse . Güzellikle mutlulukla sevgiyle inşallah ❣️
cerenmina Buketiniz29 35+4 üm son 2 gündür salonda yatarak uyumaya başladım. Hamile yastığımda var ama yok uyuyamıyorum. Yatakta surekli uyanıyorum. Salonda koltukta o uyanma sayısı azaldı. Esim de gece calisiyor en azından o normal saatine dönene kadar böyle yatacağım
Fatosduzgun55 Buketiniz29 36+6 dan selamm gecelerı 3 yada 4 saat uyuyorum sonra gun boyu zombi gibi oğlumun peşinde kosuyorum. Dogumdan önce gelen o enerjıklık bana geldı herhalde 🤣🤣