Seda9507 Anneoluyorummmm bugun sezaryen doğumum var bende hep o şekilde uyudum. Ama oldukça sırt üstünü azaltın farkedince hemen sola dönün.
Nefesin01 Anneoluyorummmm Hamileliğim boyunca yüzükoyun haricinde her türlü yattım son haftalar sırt üstü yatamadım karnım çok geriliyordu bence nasıl rahat ediyorsanız o şekilde yatın uykusun uyumanin tadını çıkarın 😌
Seyma_ck Anneoluyorummmm happy mom blogta bununla ilgili güzel bir yazı var okumanızı tavsiye ederim😇
Aslinur Seda9507 allah kurtarsın sağ salim alin kucağınıza heyecandan uyuyamadınız sanırım bnmde p tesi doğumum
Seda9507 Anneoluyorummmm evet biraz zorlanıyor insan. Kaçıncı haftanız bilgim yok ama ben sol tarafa yatınca bebeğimin bir yerlerine denk geliyor gibi hissediyorum hemen sağa dönüyorum. Ama sırt üstü de uyuyorum malesef. Bir sıkıntı yok şükür ama dediğim gibi oldukça sağa sola yatmak şart.
Anneoluyorummmm @Seda9507 25.haftadayım evwt bende hıssedıyorum onu kıpırdamaya başlıyo böyle sıkısıyor sanki hemen değiştiriyorum sağa yatıyorum
Zeynepp97 Anneoluyorummmm O sol tarafa yattığımızda fazlaca oynaması mutlu ve çok rahat olduğu için rahatsız olduğu için değil yani 😂 Bende genelde sağ sol karışık yatıyorum 😂
tugbaacng Saelif off ben de cok özledim. Sonra instagramda bir post gördüm, hamileyken karnımız yüzünden, dogumdan sonra gögüsler yüzünden yine yatılmıyormuş. Ben hep yüzüstü yatardım.. 😂😂
Nefesin01 Saelif Doğumdan sonra zaten başka türlü yatilmiyor canım göğsüm sıkışacak süt akacak diye ya da göğüs ağrıların olduğu zamanlarda bence asıl şimdi yan yatmanın tadını çıkarın 😌
Saelif tugbaacng bende yüz ustu yatmayi cok severim ilk cocuguma hamileyim yuz ustu yatmisim esim beni kaldirirdi coxugumu ezicen diye 🤣🤣
Saelif tugbaacng bu yüzden saga sola yatiyorm bide sirt üstü ama coxuk sagda oldugu icin sol sirt ustü yatiyom genelde
Seda9507 Aslinur âmin çok sağolun hepimiz inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🤲aynen heyecanda var oda etkiledi uykumu