12mommy ne zor bir karar miş bu olsun desek bir saat sonra karar değiştire değiştire sonunda ismine karar verdik bizde darısı sizin başınıza hanımlar kızımızın ismi 🥳💝 EFLİN LİYA olucak fikir olsun burdada isim arayanlar icin
Mucizemiizz Liya cok guzel bir isim bende kizim olursa onu dusunuyorum manasida cok anlamli adiyla yasasin😌