Minigimm04 Kizlar bu haftada ne gibi sorun yasiyorsunuz benim hep mide yanmam var😆 ve de o muhim soruya gelelim doktor size cinsiyet tahmininde bulundumu? Ve ya net cinsiyeti soyledi mi 😌
Ceren_akbay Minigimm04 11+6 yarın 12 🤣 mide yanması çok fazla bide salı günü ikili taramam var söylerim cinsiyet demişti bakalım gorucez🥰
Orsem Bizde bugün 13 haftalık olduk 😊 arada mide bulantılarım karın ve kasık ağrılarım ufaktan devam etti bakalım bu hafta bizi ne bekliyor 😀
Minigimm04 Ceren_akbay bende devlet hastanesine gidiyorum ben 16 haftalikken gitmeyi dusunuyorum o zaman net cinsiyeti soylerler simdi sorsam erken olur bence
Tuba4629 Benim hala bulantılarım halsizliklerim devam ediyor çift yumurta ikizi sanırım ondan 12+0 ız bizde 😍😍 birine kız dedi diğerni bilemedi daha sonra bakalım dedi bakalım artık kısmet 😇