GNurr Kızlar biraz erken doğduk ve kilosu çok düşük oğlumun şuan küvezde dualarınızı eksik etmeyin lütfen 🤲🤲🤲
Busra2013 GNurr allaj sag salım evıne kavusturur ınsallah 36 haftada 1700 kg olması normal degılmıs ztn rıskmı vardı yada gerı flnmı oldu
myram1 GNurr oy cnm maşallah rabbim tez zamanda kavuştursun hiç üzülme kuzenim 900 gram doğdu şuan 7 yaşında çok iyi çok iyi masllah 2 kilo üstü oldummu çıkarırlar
Duygu_pb Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah bir an evvel toparlar güçlenir de kucağınıza alırsınız dualarımız sizinle Allah’tan acil şifalar diliyorum
GNurr Busra2013 evet gelişim geriliği çıkmıştı o yüzden çok düşük kilolu doğdu 😔 sağlıkl inşallah toparlar kuzum 🤲🤲🧿🧿
Eminekrc63 Rabbim Şafi ismi ile şifasını nasip etsin Allah sizlere bağışlasın inşallah Rabbim kimseyi evladıyla sınamasin 🤲🤲🤲
tugbaacng GNurr Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bol bol okuyun en kısa zamanda cıkar insallah küvezden.