[silindi] 01cigdem bana son zamanlar da doktorum izin vermemişti doktorunuza sorum isterseniz bazılarına uygun görülebiliyor çünkü🌸
ozumveannesi 01cigdem bende sürekli ağda yapıyordm en son dün yaptım 38+2 ama çok acıdı doğurcam sandım riskli bi gebelik değilse bi sıkıntı yok bence allahım kadınlık ne kadar zor😶
01cigdem [silindi] gebeligimden beridir çeşit çeşit doktora gitmişim . Kendi doktorum yok . Agdayida yaptım kurtuldum çok şükür 🤭
Mminikmucizemmm 01cigdem ben doktoruma sorduğumda hiç bir problem olmaz demişti 37.haftada yaptırmıştım en son
Lyra 01cigdem bende hiç yaptırmadım hamiellikte ama ağda en iyi çözüm uzun süre idare edeceği için 37. Haftada yaptırdım şükür birseyolmadi aşırı rahatladım