Nbht28 Gurbetten aynen bnmde bugün safra ast çıktı ve çok şükür duzelemis .ast ve alt tekrar yaptırdım onlarda gayret iyi çıktı.en büyük sebeplerden biride kullandığımız vitamin ilaçlarınin bu durumu tetiklemesi bn bıraktim 1 buçuk haftadir kullanmıyorum .
Gurbetten Nbht28 Sizin önce yüksekti şimdi mi düştü? Ben yaptıralı bir ay olacak.12 çıkmıştı hafif dedi doktor ama kaşıntım çok fazla, ilaca rağmen.
Nbht28 Gurbetten evt 2haftaya düzeldi ama tamamen kasintim bitmedi az bisy kaldı .Bana ilaç fln vermedi kullandığım vitamini bıraktım okdr çok şükür iyim şimdi
Dt_gamze Minmin Kullanmaya başladığınız bir ilaç var mı ben son haftalarimda yaşadım doktor ilaçlarımı kesti şuan azaldı özellikle demir hapının. Bu tarz yan etkileri çok yaptığını söyledi o haftalarda genelde o.ilaca başlandığı için sordum denk geliyorsa zaman olarak ilacınızı değiştirin
Minmin Dt_gamze doktorumu aradım tahlillerime baktı kolestaz değilmiş kontrole gittiğimde değerlendiricez neden kaşıntı olduğunu
Sfyerz Minmin canim geçmiş olsun doktoruna söyle mutlaka karaciğer ve safrana baktırmani isteyecektir bende de kaşıntı oldu safra asidine bağlı alerji olduğu ortaya çıktı sonrasında da safra kesemden şüphelendi doktorum ve tas görüldü dogumla birlikte kesem de alınacak ihmal etme bence göster sen de
Minmin Deletedmom154 folik asit kullanmıyorum canım bir ay önce doktorum bıraktırdı onu dört ay kullandım şimdi elenatal2 diye vitamin hapı kullanıyorum
Zeelliiss Bende de 27. Haftayla beraber vücudumda kızarıklıklar oluşmaya başladı kaşımadığım halde geçmiyor komple göbeğim ,göğsümü ve kalçalarımı kapladı . Yarın doktora gdicem hiç ümidim yok karaciğer testim trmiz çıktı . Muhtelemen pupp hastalığı .
NaileCryn Ayse13ozalp ayak altı kolestaz olabilir bebeğinizi riske atmadan sizde kan tahlili verin doktorunuza görünün mutlaka bnim ayak altım ve yüzüm hariç heryerim kaşınıyordu testim temiz çıkmıştı cildiyeye gittim gebeliğe bağlı pupp hastalığı olduğunu söyledi tek çözümü doğumdu kortizonlu iğne ve ilaçlar kremler kullandım hafifletmesi için 38haftaya kadar dayanmaya çalıştım bebeğin alınması için çok zordu gerçekten Allahım yardımcınız olsun inşallah