Bende dogum hikayesi paylasabiliyorum sonunda… evet dogurdum cok bekledim bir ay surdu sancısı ama sonunda dogum sancisi 20 dakkayla bitti evde sancilarim vardi yine ve ben yalanci sanci cok yasadigim icin yalanci sanci diye umursamadim ama taaaki sabah birden yatakda pit diye bi ses geldi veee suyum patladı suyumun gelmesiyle hemen yola ciktik cam sakurada dogum yaptim bu arada yolumuz 25 dakkaydi ve ben arabadan indigim gibi dogumhaneye alindim 15 dakka surmedi dogmasi sonrasinda dikisler ve kanamam cok oldu ama suan allaha sukur cok iyiyiz cam sakura hastanesini soranlar icin cevaplayabilirim ❣🥰