Kızlar üç gündür yumurtalıklarım ağrıyo ama özellikle sol taraftaki adetime 13 mü 14 gün mü ne var yumurtlama herhalde diyorum ama sol taraftaki özellikle daha bir hassas. iki gecedir (dün daha çoktu) ağrıyo batma gibi dün daha çok ağrım vardı böyle nasıl desem bir dolgunluk hissi ara ara batmalar bugün ara ara devam etti ama şimdi yine o hassaslık söz konusu enfeksiyon falanmı oldum acaba ama akıntımda normal gayet farklı bir durum yok çözemedim