Ben başlangiçtan beri medilife gidiyorum çokta memnunum doğumuma 1 ay kaldi orda yapicam muayne ucreti doktora gore degisiyor ben bedia zeynep yildirima gidiyorum 175 tl harika bir insan çok ilgili takipçi guleryuzlu hamileligim çok guzel gecti o yuzden tavsiye ederim dogum ucreti de normal 2800 sezeryana 3 bin dediler geçen hafta sorduk ama zam gelicekmis