Kızlar merhaba. 5 haftalık hamileyim kese yeni göründü. 2 oğlum var birde kızım olsun çoook istiyorum tabi herşeyin hayırlısı. Kız bebek hamileliğinde ne gibi farklılık ve belirtiler olabiliyor sizler yaşadınız mı. Birde ramzi teorisini bilen uygulayıp tutan var mı?