Smyigit 35. Haftada benim de bebeğim ters duruştaydı. Doktorum hareketler verdi. Onları uyguladım. 2 hafta sonraki muayenede baktık doğum pozisyonu almış. Amaaa kızımın bize son dakika golü attı ve şuan 39+1 iz tekrar ters pozisyona geçmiş maalesef 😔 Doktorum son ana kadar bekleyeceğiz dedi.. umudum yok ama inşallah tekrar doğum pozisyonu alabilir. Sürekli karnımı yokluyorum kafası nerede diye anlayamıyorum da.. 😔