Burcin41 bebimde ilk aylarda yattigim yerden oturdugum yerden kalkinca adim atamiyodum sonra aciliyodu yavas yavas. Ama su an 7.aydayim yine arada bi vuruyo ama o zamanlar gibi zorlamiyo. Belki de vucudun bebege hazirlanmasi ya da hormonlarin degismesiyle ilk zamanlar zorluyodur