Kızlar ben 1 senedir bebek istiyorum. 4 ay tedavi gördük 3 klomen 1 aşılama. Bu süreçte adetlerim 26-28 günlerde geldi. Ama bunun öncesinde hep 20-21 günde geliyordu. Bu ay tedaviye ara verdik. Sat ayın 8 i ayın 25 inde kahverengi akıntı geldi. 2 gün sadece peçeteye sildikçe vardı hatta dedim adet oldum ama değilmiş. 3 gün gecikti. Acaba hamile olabilir miyim ümitlenmek istemiyorum ama akıntı geldiğinde mutlaka adet olurdum olmadım kafam çok karışık 😔