Kizlar devlet hastanesine salı günü Aybüke doktora randevum var . Nasil giden oldu mu ? Filiz dişçiye gittim hiç bişey anlatmadi çocuk iyi dedi bu kadar. Bu Aybüke doktorda aynısını yaparsa 4subat fatih beyde randevum var ona dewam edicem . Fiyatlar pahalı ama en azından insan yerine koyup bilgi veriyolar