Nhleyll Ben 10 lu hastane çıkışı almıştım içinde zıbın takımı ve ayrıca tulum vardı yetmişti. Çok çabuk büyüyor ilk 3 ayda bebek aldıklarımız yepyeni kalıyor doğru düzgün kullanamadan gereksiz bende altlı üstlü takımlar daha kullanışlı gelmişti ilk bebeğimde bana kişiye göre değişir tabi.