Eğer dinlendiğinizde geçiyor ve devamlı şiddetli bi ağrı değilse kanama eşlik etmiyorsa çok normal, benim o kadar ağrımıştı ki bian kanamam falan var bile zannedip korkmuştum. Sonra doktorum söyledi rahim büyüdüğü içindir korkma diye. Sakin olun ve dinlenin. Halsizlik zaten hamileliğin en belirgin belirtisi bence 😅 hiç sıkmayın canınızı minik bebişiniz büyüyor artık. Tabi yine tekrar kontrolde sorarsınız doktorunuza 🌸