Bu ay 4 yasına basan bir kızım var onun isminide tek istemiştim Mehlika ❤️🤲🏻 Eymende kararsız kaldık eymen efe bayagı iyi uydu. Alp isminide ayrı sevıyoruz. Tek Eymen zaten guzel.
Siz güzel anne adaylarına danısmak istedim dışardan bakan göz olarak ❤️😍🤲🏻