Esraalinaa 36.haftayim doktorum bebeğimin boynunda kordon olduğunu söyledi gerekirse sezaryen olabilirmişim bu durumu yaşayan var mi
Busrakzlkc Esraalinaa normalde doğumda şöyle bir sıkıntı yaratabiliyor boynuna dolandığı için bebeğin aşağı inmesini engelliyor ve bebeğin dolaşımını bozuyor ama herkeste olacak diye birşey yok tabi. O şekilde normal doğuranda var
mucizegebelik6 23 haftaligiz benim bebeğin de boynunda kordon varmis. Doktorum nasılsa sezeryan olacaksın önemli değil demisti. Normal doğuranlar da var 3 tur ile. Sizin kac tur olduğunu söyledi mi.
Esraalinaa İnşallah normal olur çok istiyorum bebek doğum pozisyonunu almış fakat kordon sıkıntı 3 4 günde bir nst ye çağırdı doktorum aksi bi durum olursa sezaryen dedi
Busrakzlkc Esraalinaa muhtemelen kalp atışlarını kontrol etmek için nstye çağırdı sıkıntı yaşamazsanız normal doğum olur endişelenmeyin
Birgul Esraalinaa bende kordon dolanması sonucu acil sezaryene alındım. Doğum başlamıştı ama kanala inemediği için sezaryen oldum.