brc_cc Arkadaşlar merhaba 3 gündür yemek yerken göğsümün ortasından bir agrı giriyor ve yemek yerken yakıyor gece de ağzıma tatlı ekşi su geliyor yaşayan oldu mu bu göğüs ortasındaki agrıyı hamilelikte acaba
Sla7723 Evet aynı sorun bende de var maalesef gitmedim doktora reflü sanırım mide asiti bu aylarda normalmiş
brc_cc Sla7723 Sla7723 evet canım öyleymiş doktora gittim sen de git gavicson diye bir şurup var onu yazdır biraz rahatlattı