mihraveannesii Havva-42 bizde 32+1 olduk karnımda komple bi sertlik var kasılma degilde heryerinde ama rahatsız etmiyor sizdede varmı acaba sertleşme normalmi diye merak ediyorum
Havva-42 mihraveannesii evet canım bebişler büyüdüğü için artık sertleşmesi ve kasılması cok normal 😍
Efraimmm Rabiayaman daha iki hafta var 30 a 🤣🤣gelsin istiyon yaaaa ölürüm kokusu nasıl acaba tipi nasıl acaba kime benzicek diye kafayı yedimmmmmm🤣🤣çok istiyorum amaaa rabbim hepimizi minik mucizemize kavuştursun
Lulikli Rabiayaman 4 gün sonra benimde 30 💐 Ay artık 30lara gelip hızlıca zamanın geçmesini istiyorum son 2 ay 👏🏻👏🏻👏🏻