Benim iki hafta kadar sag diz kapagim cok agriordu sag kasigimda agrior bebek sag tarafa cok baski yapior cunku diz kapagim gecti bu sefer sol tarafa yatmaktanmidir nedir sol baldir bacak komple agrior ama gebelikte kime sorsam bizimde oldu diyorlar insallah gecer kisa surede