incisu Şu an belime 10 15 dakikada bir ağrı saplanıyor 38+4 üm bugün baya yürüyüş yaptım merdiven inip çıkmıştım inşallah gelir yavrum 🙏 dua edin lütfen kızlar❤️ Bu gece gelsin
UmutsuzPolyanna incisu kız az önce iç işlerine bakıyodun ya nolduuğğ ndjdn 😅🤣Bi avazda kurtul inşallah 🥰
tgbactn incisu dogumu tetikleyici neler yaptın canım söyle banada, suniye gerek kalmadan benimde sancım gelir inşallah 🤲
incisu UmutsuzPolyanna yaa ben ona bakarken de vardı zaten sancım ama önemsemedim arada beni bi iki kere yokluyodu ama bu sefer başka 😀 amin inşallah canım tek temennim bu gece doğurmak 😘
incisu tgbactn merdiven inip çıktım evde salonda git gel yaptım 100 kere canım sıcak duş aldım birde ama yaptıklarım fayda etmiş sanırım doğurmadım fakat rahimde yumuşama olmuş dedi
Teusa incisu ya yumuşama ve 1 cm bende de var geçen haftadan beri. Böyle bekleyen de çok galiba. Uf ne çok belirsizlik var dmi
ArelinAnnesi01 incisu Bi kaç gün önce bende öyleydim ama hala gelmedi 😂 anlamıyorum niye gelmiyor bunlar
busrabusra22 incisu ben de 38+4 teyim ya seninle aynıyız sıfır yumuşama açılma sen sancı giriyor diyince merdivene başlayayım dedim 😂😂😂Allah hepimizi bir avazda kurtarsın😄
Merveacisu06 incisu 39+1 kurban olayım bana da söyleyin doğurayım artık tır gibiyim kör noktaları var sağımı solumu göremiyorum, 🤣🤣🤣
ArelinAnnesi01 incisu birde diyorlar yerleri daralıyor 😂😂 hani nerde adamlar kızlar keyif yapıyor heralde 🤣🤣