esratpl Ozlem_________ çok teşekkür ederim cevaplarınız için insan tecrübeli birine danışınca daha çok rahatlıyor gerçekten 💖☺️
Baharozdemir B_U_S_R_A şafak 3 iken bugünkü kontrolüm de bir hafta daha dedi dr um. Şafak 10 oldu o yuzden