esratpl evet malesef önceki gebeligimde 32 haftada suyum geldi acil sezeryana aldılar 1800 doğdu oğlum 10 gün kuveste kaldı ama benim rahim yetmezligim var ilk serklajim başarısız oldu 6 aylık bebeğimi kaybettim şuan 36 haftayi gördük çok şükür gelsede bı sorun olmaz insallah