eymaKirpitiYcel canm yanlış anlama ama ben manevi olarak hiç doğru bulmuyorum eğer sağlık açısından bir sorunu yoksa bence derdini anlatacak yaşa gelmeden yaptırılmamalı ya minnacık zaten doğduğunda yaşayacağımz stres ayrı ne bilim emmiyor sütüm Yok gazı var reflü oldu ateşlendi vs birde onun acısı bence yeni doğmuş bir sabiye çok fazla yaaa😢😭😭😭