minikkusummm Kizlar dün aksam süt sagip dolaba kaldirmistim, az önce baktim sanki icine su karismis gibi bir yani suluydu karistirinca düzeldi ama icinde pütürcükler var normalmi? Zaten sütüm az dökmekte istemiyorum ama icimede sinmedi 😓
ElifT816 minikkusummm annem üşüttüğün zaman süt sanki kesik yoğurt çorbası gibi gelir derdi. Öyle olmuş olabilir mi
Zeyyyn minikkusummm dolapta beklediği için yağ üste çıkıyor ılıtınca yada karıştırnca normale döner o
Edoliii minikkusummm kiz bisey olmaz ne bakiyon milletin dedigine bende cok sagip werdim dolapta bklediyse bisey olmaz yagiyla suyu ayrisiyo onun sicak syun icine koy isit bsey olmaz anne stunun tek dmlasi bile cok kiymetli
UmutsuzPolyanna Cnm dışarda biraz bekletmeden dolaba koyduysan bozulmuş olabilir benim başıma gelmişti sıcağıyla koymuşum 🤣🤣
minikkusummm Momandchildren sagar sagmaz koymustum bi arkadas bozuluyor demis sicagiyla dolaba girdigi icin
UmutsuzPolyanna minikkusummm evet yoğurtlu çorba ve ya mayalanmış yoğurt gibi düşün ilk sıcağıyla koyunca onlarda sulanır pütürlenir ya 😅🤣
Zeyyyn minikkusummm siz zaten anında sağsanız bile saniyeler içinde 90 cc olmaz sağana kadar süt soğur aslında kaynar değil sonuçta bir zaman geçiyor
Momandchildren minikkusummm yalnis soylemis bacim,ben 3ay sagarak kizimi besledim hele cok sukur zehirlenmedi
Zeyyyn minikkusummm zaten senin göğüs ucundan geçmez o pütürckler bekledikçe oluyır hani sütü dolaba koyunca da kaymak olur üste çıkar ne olucak senin sütünde senin her damlan şifa vitamin ona
Edoliii minikkusummm yok cnim normal o bkledigi icin dokuyum dme yazik dolapta ne kdar bkletiliyordu onu hatrlamiyorumda suresini gcmediysen bisey olcagni sanmiyorum