Merhaba arkadaşlar bu aksam covid olduğumu öğrendim. Ben zaten her ihtimale karşı hep ecopirin kan sulandirici 150 mg kullanıyorum pıhtı varmi yok mu bilmiyoruz her ihtimale karşı kullanıyorum jlk gebeliğim 9. Hafta da kalbi durduğu için. Doktoruma mesaj attim ecopirin yeterli mi bu süreçte diye oksapar 4000 dende kullansanız iyi olur demiş oda baya bi pahalı ilaç ve zaten kullanıyorum kan sulandirici buna ne gerek oldu simdi onu anlayamadık sizce ?