Hgmom1 Kızlar ilişkiden sonra kalça altına yastık koyun diyorlar sizce faydası var mıdır yoksa hurefe mi? 🤔
zeeynepp19 Hgmom1 valla ben koyarak çok denedim ayaklarımı da çok diktim ama hiç birinde olmadı en son herşeyi bıraktık eşimle zaten her gün korumasız ilişki yaşıyorduk bebek muhabbetini aklımızdan çıkaralım nasipse olur dedik 2. Ayda hamile kaldım
kucukhobby-11 Hgmom1 hurafe… her ilişkiden sonra koştur koştur tuvalete gider hemen ardından duş alırım. 37 haftamdayım ☺️ İçine boşalması yeterli eşinin o tazyikle giden gidiyor zaten
Fatmaaiskiff1 Hgmom1 ben onun yerine ayaklarımı yatağın başlığına kaldırıyordum oda işe yarıyormuş tavsiye ederim ilişkiden sonra hemen kalkmamak ve ayaklarını hava kaldırmak gerekiyormuş en az 15 20 dk o şekilde beklemek lazımmış ben bir kere denedim bunu tuttu zaten
Zarifhnm1 zeeynepp19 kesinlikle size katılıyorum bizimde öyle oldu amaan dedik taktik maktik yok dümdüz davrandık😂
zeeynepp19 Zarifhnm1 gerçekten biz 2 yıl denedik ikimizde de hiçbi sorun yok. Yastık koydum ayakları diktim yarım saat yerimden kalkmadım ama 2 yıl olmadı sonra daha genciz olmazsa tedavisi var biraz bu düşünceden çıkalım dedik 2. Ayda hamile kaldım direk 😂
ipekveatlas hurafe tabiki. yok ayak dikmeler yastık koymalar hic birinin gerçeklik payı yok bende hemen ilişkiden sonra yıkanırım yinede kalmışım. giden yerine çoktan ulaşıyo zaten tek damlası yeter
Merveonay Hgmom1 ben denedim iki gebeliğimdede canım ilk gebeliğimde 2. Ayda 2. Bebeğimdede ilk denediğim ayda hamile kaldım ama yastık faydası mı bilemem tabi o mantıken yaptığım bir şey en doğrusunu Allah verir muhakkak 😍
Fundish Hgmom1 koydugumda oldu koymadığımda ! olacagı varsa oluyor. Hangisinde hamile kaldım bende bilemiyorum .
Betulmtn Hgmom1 ben Bu ay aşılama yaptırdım hiç duymadığım bisey yaptırdı Dr um bilginiz olsun. Bacak bacak üstüne attırdı. O sekilde spremler daha uzun süre kalıyormuş içeride.
Kymetnur Hgmom1 bana bunu doktorum söyledi. Belin yüksek olsun dedi yastık koy belinin altına ilişki esnasında dedi. Tabi gebelik yok pco dan dolayı
Nurss34 Hgmom1 doktorum bana söyledi . Daha kolay sperm ulaşmasına yardımcı oluyırmjş . İlla ki bebek olacak diye bişey yok onu Allah ne zaman isterse canım zaten. Ama bu tür şeyler içinden ne geliyorsa aklına yatan onu yap .