Ben de yarın doğurursam diye korkuyorum 😂 bu akşam baya ağırlar eşliğinde kasılma hissettim neyse ki yalancı sancıymış ama ya gece gelirse, ya yılın sonnnn günü doğum olursa diye tırsıyorum. 1 ocaktan sonra istediği zaman gelsin 😂 ben de heyecanlıyım, öyle tarihimiz belli değil ama oldukça yakın doğum. Belirtiler olarak da geliyorum diyor da bakalım ne zaman gelecek ☺️