betulyc 00.00 dan itibaren 3.trimestere girdim yavruma kavuşmaya çok az kaldı benim gibi heyecanlı olan var mı 🥳🥳🤩🤩
Reykaa Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallh 😊 Bizde dün girdik heyecan ve korku artıyor zaman yaklaştıkça 😊