Merhaba, 9 aydır gebe kalmak için uğraşıyoruz ancak bi sonuç alamadık. Eşimde varikosel var ancak doktor sorun yaratacak şekilde değil dedi. Ben de muayene oldum hormon testi yaptırdım hsg çektirdim hiç bir sorun çıkmadı. Doktorum adetim bittiğinde çatlama iğnesi yapacağını söyledi. Peki bu şekilde hamile kalan var mı? Bu süreç gerçekten yıpratıyor bizi..