Kizlar merhaba daha önce de post açmıştım .. reglden sonra bir gün suren pembe kahvrengi akintim icin bugün doktora gittim muayene oldum rahim duvarının kalınlığı normal dedi , yumurtan catlamis dedi kist yok hersey normal cok şükür korkuyordum haliyle .. reglin 2. Günü kontrole gideceğim hormon testleri yapılacak.. yumurtlama kanamasi yasayanlar ve yumurtlama çatlaması hakkında bana detayli ve acik bilgi verebilir mi ?