burcuo çok zor bir durum başınız saolsun ama içinizde de size muhtaç bir can var stres üzüntüyle oluyor herşey gebeliği aşırı kötü etkiliyor ben öyle ağır bşr stres ve ağlama nöbeti yaşadım ki ilk gebeliğim de kasılmalar ım başladı sonradan dikkat etsem de acısını çok kötü ödedim erken doğum yaptım rabbim evlatlarımı bağışladı çok şükür ama onların küvezde yattığı hee gün vicdan azabı çektim