Efemom2 Kaç haftalıkken bebişlerinizin kalp atışını duydunuz 6+6 randevu aldım inşallah duyabilirim 🙏☺️
Hakanuran Efemom2 ben 7 haftalık oldum ve bugün randevum vardı. Çok şükür kalp atışlarını da duyduk🥲🥰🐣Muhtemelen sende duyarsın. Sağlıkla gelsinler inşallah 🐣❣️
Efemom2 Ahsen34 ben 4+4de gitmiştim gözükmemişti kese fln suan 6+0 oldm perşembe randevum var bakalm inşallah güzel haberler alırım 🙏🥰
Kayseri Hakanuran bende bu hafta gidicem insallhh 7. Haftanin icindeyim cok endiseliyim duyamazsam diyee
Hakanuran Kayseri duyarsın Allah’ın izniyle hiç endişelenme🙂Ben 4 haftalıkken doktor muayenem vardı. Keseyi zor görmüştü. Dün gittiğimizde çok şükür kalp atışlarını duyduk. İnşallah sende duyarsın🥰🐣
Esma38 Bende 7 haftalık hamileyim kalp atışını duyduk ama çok az belliydi çünkü küçük olduğu için dedi doktorum rabbim sağlıkla gelsin bebişlerimiz