MehmetEzgiKelek 31. Haftamdayım daha dün geceden beri karnımda bi acı var en fazla yarım saate bi giriyo 5 10 saniye sürüyo ama canım çok acıyo ne bu sancımı normal mi
Babiessss MehmetEzgiKelek doktorunuza sormalısınız veya hastaneye gitmelisiniz bence 😕 korkmayın inşallah geçer
MehmetEzgiKelek Babiessss gitsem mi yoksa normal bişey mi die tereddüt ettim ama gitmem lazım sanırım